|
„Két éve mindenki rólunk beszélt, majd jött egy nehéz szezon…”2015.06.03. 15:16, Margit-1225
Két évvel ezelőtt a jövő bajnokainak tartották őket, egy nehezebb évad után azonban eltűntek a rivaldafényből. Most Nico Hülkenbergnek és Romain Grosjeannak is keményen kell küzdenie azért, hogy ismét felkerüljön a nagycsapatok kívánságlistájára; a francia erről a helyzetről beszélt.
Neves szakemberekkel erősít a Manor!2015.06.03. 15:14, Margit-1225
A Mercedes Forma-1-es alakulatának korábbi technikai igazgatója, Bob Bell a Manor műszaki tanácsadójaként folytatja pályafutását – jelentette be a brit alakulat első embere, John Booth. Az újjáépítés fázisában járó kiscsapathoz több neves szakember is csatlakozott.
Ennyit nem érhet egy versenyző?2015.06.03. 15:13, Margit-1225
Képtelenségnek tartja a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) korábbi elnöke, Max Mosley, hogy a Forma–1-es csapatok jelenlegi anyagi helyzetükben ilyen mennyiségű pénzt költenek el versenyzőik fizetésére.
Ecclestone leszámolna a csapatok uralmával2015.06.03. 15:12, Margit-1225
Ideje véget vetni a Stratégiai Csoport „uralmának”, újra a FOM és az FIA kezébe kell adni a sportág jövőjével kapcsolatos döntések jogát – jelentette ki Bernie Ecclestone.
Ahol még Alonso áll az élen – a versenyzők kereseti listája2015.06.03. 15:11, Margit-1225
Egyelőre az idén a McLarenhez szerződő Fernando Alonso számít a mezőny legjobban kereső versenyzőjének egy friss kimutatás szerint. A spanyol Sebastian Vettelt és Lewis Hamiltont előzi meg a listán.
A Mercedes ismét keresztbe tesz riválisainak?2015.06.03. 15:10, Margit-1225
Noha az FIA szabályaiban jövőre már tiltaná az erőforrások szezon közben történő fejlesztését, egyes csapatok szeretnék elérni, hogy az ideihez hasonló szabadságot kapjanak ezen a téren. De hagyja-e mindezt a Mercedes?
Újítások csak a nyári szünet után2015.06.03. 15:09, Margit-1225
Csak a nyári szünet utánra készül komolyabb fejlesztési csomaggal a Sauber-istálló. A kiscsapat anyagi nehézségei éreztetni látszanak hatásukat – a kérdés, mi lesz addig a svájciakkal?
Räikkönen krónikus időmérős gondjai – mennyire súlyos a helyzet?2015.06.03. 15:07, Margit-1225
Kimi Räikkönen Monaco után házi feladatot kapott csapatfőnökétől: Maurizio Arrivabene sürgős javulást vár tőle az időmérőn. Tényleg ennyire komoly lenne a finn problémája? A számok és a csapattársak elleni mutatók árulkodóak!
Vettel és az a fránya cigaretta, Alonso rossz tréfája és a tavaszi kérdőívdivat...2015.06.03. 15:07, Margit-1225
A Stratégiai Csoport a tankolás engedélyezéséről szóló döntése, Lewis Hamilton első monacói pole-ja, a Mercedes taktikai bakija, Fernando Alonso és Daniel Ricciardo koccanásai, valamint Max Verstappen tündöklése és bukása mellett is számos érdekesség történt a monacói hétvége során, melyek azonban nem kaptak akkora figyelmet a fő események mellett. Fernando Alonso meggondolatlan tréfája, Sebastian Vettel és a cigaretta esete, Kimi Räikkönen Le Mans-ban, Hello Kitty az F1-ben és egy harc a közvélemény-kutatások mögött – ismét összegyűjtöttünk pár színes sztorit a hétvégéről!
Button figyelmeztet: Ez nehéz lesz!2015.06.03. 15:03, Margit-1225
Kanadában nehéz dolga lesz a McLarennek, a pálya ugyanis kiemelheti az autó gyengeségeit, hiszen Montrealban komoly hangsúly kerül az erőforrásra, motorerő tekintetében pedig az ellenfelek még mindig előbb járnak – figyelmeztet a csapat brit pilótája, Jenson Button.
Amiért még mindig nehéz az újoncok dolga2015.06.03. 14:58, Margit-1225
A Toro Rosso spanyol versenyzője, Carlos Sainz nem ért egyet azokkal a kijelentésekkel, melyek szerint napjainkban sokkal könnyebb egy újonc dolga, mint volt néhány évvel, évtizeddel korábban. A fiatal pilóta elmondta, miért okoz még mindig nehézségeket az F1-es debütálás.
A szurkolók nem kímélték Wolffot – kiderült, Hamilton is kerékcserét kért2015.05.27. 17:25, Margit-1225
Nem akármilyen feladatra vállalkozott a Mercedes a monacói fiaskó után. Lehetőséget adtak a szurkolóknak, hogy közösségi oldalukon kérdéseket tegyenek fel a csapat sportigazgatójának, Toto Wolffnak. Mégis Lewis Hamilton győzte meg a csapatot arról, hogy ki kell hívni őt? Mi lesz, ha a brit a hercegségben elvesztett tíz pontjával bukja el a bajnoki címet? Mit szól a csapat a róluk terjedő összeesküvés-elméletekhez? És egyáltalán hogy jutott eszükbe még egyszer kihívni bajnokukat?
Verstappen: Most még nem tilos hibázni2015.05.27. 17:25, Margit-1225
Hiába a monacói hiba, Max Verstappent egyre többen egyre többre tartják az F1-es paddockban. Noha a holland karrierje már eddig is villámgyorsan haladt előre, ő egyelőre nem gondol arra, hogy élccsapathoz szerződjön.
Villeneuve és a közvélemény-kutatás: Ez veszélyes…2015.05.27. 17:22, Margit-1225
A napokban több Forma-1-es szaklap és a pilóták érdekvédelmi szövetsége is kikérte a szurkolók véleményét a sportág jelenlegi helyzetéről, valamit feltette a kérdést: hogyan tennék jobbá a királykategóriát? Jacques Villeneuve szerint ennek is megvannak a maga veszélyei…
Nem akármilyen újításokkal készül a McLaren Ausztriára2015.05.27. 17:21, Margit-1225
Újabb komoly lépést tehet a McLaren a fölzárkózás felé. A wokingiak az Osztrák és a Magyar Nagydíj hétvégéjére is meghatározó újításokkal készülnek.
Alonso büntetése Hülkenberg szerint is túlzó volt2015.05.27. 11:41, Margit-1225
Nemcsak a spanyol, de az „áldozat” Nico Hülkenberg is túlzónak tartja Fernando Alonso, a Monacói Nagydíj első körében elkövetett hibájáért kapott büntetését.
Megvan a megoldás – 2016-tól végre javulhatnak a motorhangok?2015.05.27. 11:34, Margit-1225
A Forma–1-es csapatok már dolgoznak azon, hogy 2016-tól hangosabbá tegyék a jelenlegi sokat bírált erőforrásaikat. A megoldás már megvan, csak a hatása kérdéses – és még el is kell fogadni a javaslatot.
Válságban a Forma-1?2015.05.27. 11:33, Margit-1225
Noha vannak megoldásra váró problémák, a Forma-1-nek nincs szüksége radikális szabálymódosításokra, avagy komolyabb átalakításokra – jelentette ki a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) első embere, Jean Todt.
A Honda tudja, több erőre lesz szükség2015.05.27. 11:32, Margit-1225
Noha Monte-Carlóban véget ért a McLaren hosszú pont nélküli sorozata, a csapat motorpartnerének vezetői tudják, hogy a folytatásban sem dőlhetnek hátra, hiszen a következő futamokon nagyobb hangsúly kerül a motorokra.
Ismét szigorít az FIA2015.05.27. 11:31, Margit-1225
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) azonnali hatállyal szigorít az első vezetőszárnyak terheléses tesztjén, hiszen mindenképpen meg szeretné akadályozni, hogy a csapatok a szabályokban foglaltaknál hajlékonyabb alkatrészeket használjanak – tudta meg az Autosport.
| |