|
Sauber: Meg kell tartani a lendletet2012.04.16. 07:16, Margit-1225
Miutn az FIA bejelentette, a Bahreini Nagydjat a tervek szerint prilis 20-22 kztt megrendezi, a Sauber F1 Team becsomagolt s kszen ll a manamai utazsra.
Kamui Kobayashi:
"Bahrein az egyik kedvenc plym s a vonalvezetse egszen j. Tetszik a magas hmrsklet. Olyan, mintha nyr lenne. Tavaly nem rendeztek itt versenyt, gy csak elkpzelseink vannak arrl, milyen a plya. Taln nagyon csszs lesz a htvge elejn. A plya rvidebb vltozatn versenyznk, ahol Formula-1-es autval soha nem mentem. Azonban tbb krt teljestettem itt a Toyota tesztelse sorn s versenyeztem a GP2-ben is, gy jl ismerem a plyt. Nyilvnvalan felkszltnk, mindent nagyon nyugodtan kell kezelni."
Sergio Perez:
"Soha nem versenyeztem eddig Formula-1-es autval Bahreinben, de j emlkek fznek a plyhoz, mert 2008-ban megnyertem itt a GP2-es versenyt. Ez volt az els s egyetlen alkalom, hogy eddig itt versenyeztem. Stop-and-go plya s azt hiszem, a hts gumik nagyon kopnak majd. sszessgben gy rzem, csapatunknak j a lendlete s ezt meg kell tartani a kvetkez versenyhtvgre."
Giampaolo Dall Ara, fmrnk:
"A plya a hossz egyenesek, lass kanyarok vltakozsa, gy nagyon megterhel a fkek szmra. A j kigyorsts fontos ezen a plyn. Nem hasznltunk itt maximlis leszortert, amikor DRS nlkl versenyeztnk itt. A j egyenesbeli sebessg dnt lehet. Egy msik sajtossg az aszfalt. Habr sima, nagyon koptatja a gumikat, klnsen a htskat, ehhez mg hozzjn a meleg s a homok, melyet a szl fj a plyra. A Pirelli a lgy s kzepes keverket szlltja a plyra. Norml esetben a leveg hmrsklete 35-40 C fok krli lesz, amely azt jelenti, a maximlis htsre lesz szksg. Ez igaz a fkekre is, habr erre azrt van szksg, mert a piltk nagyon kemnyen fkeznek. Tulajdonkppen a legfontosabb tnyezk a fkteljestmny s a kigyorsts."
( formula.hu )

| |