|
Ferrari: Nehz lesz bejutni a harmadik etapba2012.04.20. 23:33, Margit-1225
A Tvol-Keletrl a Kzel-Keletre rkezve nem vltozott sokat a Scuderia Ferrari helyzete, eltekintve attl, hogy Bahreinben melegebb van, mint Knban.

Egy jabb vdekezsre kilezett htvge vr Fernando Alonsra s Felipe Massra, ahol az F2012 gyakorlatilag azonos azzal, amit 7 napja Sanghajban hasznltak. A mai nap mszaki problmk nlkl zajlott, ami azt jelenti, hogy a csapatnak sikerlt minden szksges informcit begyjtenie ahhoz, hogy jl felkszltek legyenek a holnapi idmr edzsen s a vasrnapi versenyen. Az F2012 sszesen 101 krt tett meg - ami krlbell 550 kilomternek felel meg - ebbl 52-t Fernando, 49-et pedig Felipe teljestett.
Fernando Alonso: "Mindig is jk voltunk ezen a plyn, ez azon kevesek egyike, ahol mr hromszor nyertem, gy mindig rm Szahrban vezetni s ma ismt jl reztem magam. A Bahreini Nagydj els napja mindig nagyon nehz, mert a plya felttelei nem a legjobbak, fleg a homok s a szl miatt. Mitbb, a plyt nagyon ritkn hasznljk, ami a pnteket mg jobban megnehezti, sokkal jobban, mint mshol. Ezrt a belltsok kivlasztst a ma kapott rtkekre alapozni nem mindig j, mert szem eltt kell tartani, hogy a plya vasrnapig mg sokat fog vltozni. Megprbltuk a lehet legjobban leellenrzni az abroncsok viselkedst, ugyanazok a keverkek, mint Sanghajban, csak itt a hmrsklet sokkal magasabb. Mg mindig sok a tennivalnk, klnsen az aut htuljnl kell megprblni megtallni a tapadst."
Felipe Massa: "Nagyon forr nap volt, amelyen fleg a Pirelli abroncsok viselkedsre sszpontostottunk. Abbl, amit ma tapasztaltunk, lthatjuk, hogy mindkt keverknl nagy a kops, sokkal nagyobb, mint ms plykon. Ez egy fontos krds, klnsen a versenyt tekintve, de az idmr edzsen is. Ktsgtelen, hogy mg mindig sok a tennivalnk. Az alapvet dolog az lesz, hogy az aut egyenslyt megtalljuk s megprbljuk az abroncsok kopst lelasstani."
Pat Fry: "Csak a plya vltozott, az aut gyakorlatilag ugyanaz, ezrt nehz lenne a pozcinkon a tbbiekhez kpest vltoztatnni. Mindenekeltt olyan plyn vagyunk, ahol a kigyorsts s az egyenesekben val sebessg a kt kulcstnyez, hogy versenykpes teljestmnyt rjnk el s jelenleg az F2012 megmutatta, hogy pont ezen a kt terleten vannak hinyossgok. Mirt lepdjnk teht meg a pozcinkon s a htrnyunkon? Sanghajjal szemben a hmrsklet itt sokkal magasabb, ami alapveten meghatrozza az abroncsok viselkedst. Ma a szoksos munkt vgeztk, klnbz aerodinamikai konfigurcikat hasonltottunk ssze, ugyanakkor mindkt aut belltst is elvgeztk. Most elemezzk az adatokat s a lehet legjobbat prbljuk belle kihozni. Nagyon nehz idmr edzsre szmtunk holnap: ktsgtelen, hogy nagyon nehz lesz mindkt autval bejutni a harmadik etapba."
( formula.hu )

| |