2012.04.17. 12:04, Margit-1225
Mark Gillan, fmrnk: Az, hogy mindkt aut pontszerz helyen vgzett, nagyszer eredmny, amire a csapat minden egyes tagja bszke lehet, klnsen a csaldst kelt 2011-es szezont kveten. Ez az eredmny jabb lkst ad, hogy mg kemnyebben dolgozzunk, hiszen a rajtrcsa rendkvl szoros, a csata pedig nagyon heves.
rtkeln az FW34-es teljestmnyt a Shanghai International Circuiten?
MG: Az aut jl muzsiklt Sanghajban – j volt mind az egykrs, mind a versenytemp. rdekes futam volt, hiszen az aszfalt hmrsklete nagyon sokat vltozott a htvge sorn, ami az aut optimlis belltst, hogy optimlisan bnjon a gumikkal, sokkal nehezebb tette.
A kt versenyz eltr gumikeverken rajtolt – Bruno kemny, Pastor pedig lgy gumikon. Ez mirt trtnt?
MG: Ez egy nehz dnts volt, de gy reztk, ha eltr stratgival vgunk neki a futamnak, gy, hogy a kt aut egyms melll rajtol, az egy okos lps.
Tudva azt, hogy a sanghaji plya nagyon fogyasztja a gumikat, mennyire volt lnyeges a kt-killsos stratgia?
MG: Nagyon fontos volt, klnsen a szoros verseny miatt, de az aut s a versenyzk is jl bntak a gumikkal.
rtkeln Bruno s Pastor htvgi teljestmnyt?
MG: Rendkvl elgedett vagyok mindkettjk teljestmnyvel. A futam sorn nagyon kemnyen csatztak komoly ellenfelekkel, hogy sszesen 10 pontot szerezzenek. A visszajelzseik is kivlak voltak, melyek sokat segtenek, hogy tovbb fejlesszk s tkletestsk az autt.
Pastor futotta a verseny negyedik leggyorsabb krt – gyorsabbat, mint Webber, Hamilton, Vettel s Rosberg. Mit lehet kiolvasni egy ilyen lenygz kridbl?
MG: Pastor rendkvl gyors volt a verseny azon szakaszban, s nagyon ersnek, s kiegyenslyozottnak rezte az autt.
Kvetkezik a Bahreini Nagydj. Milyen kihvst jelent a plya, s mit vrhatunk az FW34-tl?
MG: A knai htvgt kveten az a clunk, hogy ezttal is mindkt aut pontot szerezzen. Bahrein egy kemny verseny lesz, nem utols sorban a magas kls hmrskletnek ksznheten, ami szksgess teszi, hogy a motorbortst tbb helyen is megnyissuk.
( motorsportal.hu )
